Wiesz, jak obsługiwać media społecznościowe? Potrafisz projektować i robić grafiki? Twoją pasją jest fotografowanie? Lubisz przebywać z ludźmi? Jesteś uśmiechnięty i kreatywny? Będzie Ci u nas dobrze 😀
Poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko specjalista ds. promocji i organizacji widowni.
Co Ci damy?
- umowę o pracę na pół lub cały etat
- niestałe godziny pracy – pracujemy wieczorami i w weekendy
- możliwość bycia w centrum wydarzeń kulturalnych i ich współtworzenia
- samodzielność w działaniu i możliwość realizacji własnych pomysłów
Czego chcemy?
- ogarniania „internetów” i social mediów
- robienia fajnych fotek i ciekawych grafik
- lekkiego i bezbłędnego pisania tekstów
- kreatywnego działania
- dobrej organizacji i samodzielności
Fajnie gdybyś:
- miał/a prawo jazdy – praca w różnych miejscach
- potrafił/a obsługiwać programy takie jak Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, CorelDraw
- znał/a narzędzia marketingowe (Google Ads, Facebook Ads)
- znał/a podstawy języka angielskiego
Ekstra gdybyś:
- miał kierunkowe wykształcenie
- prowadził wcześniej stronę internetową/fanpage
Prześlij CV, kilka słów o sobie i dlaczego chciałbyś/abyś u nas pracować, portfolio (np. link online) oraz zgodę na przetwarzanie danych na adres: kontakt@mck-tm.pl z dopiskiem “FAJNA PRACA” lub przyjdź do nas do MCK na pl. Kościuszki 18 (od poniedziałku do piątku w godz. 8-16). Zgłoszenia przyjmujemy do 25 lutego br.
zgoda_i_klauzula_informacyjna_proces_rekrutacyjny_MCK